MASA | TUGASAN |
8.30 - 9.00
|
Bertugas di kaunter pejabat kolej. - menyemak email.
- meminta PKA menyedia cadar dan sarung bantal untuk penempatan pelajar dari UiTM Terengganu.
|
9.00 - 10.30
|
Menyedia tempat penginapan untuk pelajar UiTM Terengganu di blok 2B aras 1 dan 2. - membantu PKA memasang cadar dan sarung bantal untuk tempat penginapan pelajar dari UiTM Terengganu.
 
Kerja-kerja memasang cadar dan sarung bantal 
Katil yang siap dikemas - memeriksa semula laundry,tandas,koridor.Semua tempat berkenaan dalam keadaan baik dan memuaskan.
- meminta pekerja pembersihan membersih koridor,tandas,laundry dan bilik untuk tempat penginapan pelajar Uitm Terengganu.
Memeriksa kerosakkan yang dilapor oleh pekerja pembersihan di blok 1 - bersama PKA memeriksa kerosakkan pili tandas dan pili sinki di 1B aras 1 dan 2. Didapati pili tandas dan pili sinki getahnya haus dan perlu ditukar getah baru.
|
10.30 - 11.45
|
Bertugas di kaunter pejabat kolej. - menyedia kunci dan senarai penempatan untuk pelajar UiTM Terengganu.
- merekod kerosakkan pili sinki dan pili tandas.
|
11.45 - 12.15
| Keluar minum
|
12.15 - 1.00
| Bertugas di kaunter pejabat kolej.
|
2.15 - 2.30
|
Bertugas di kaunter pejabat kolej. - membantu PKA menyedia peralatan membaiki paip.
|
2.30 - 4.15
|
Membantu PKA membaiki kerosakkan pili sinki dan kepala shower di blok 1A dan 1B aras 2,3. - Menukar baru pili sinki yang tidak dapat dibaiki di blok 1B aras 2
- menukar kepala shower yang patah di blok 1B aras 1
- menganti badan pili sinki laundry yang pecah di blok 1A aras 3
|
4.15 - 5.30
|
Bertugas di kaunter pejabat kolej. - mengemaskini rekod laporan kerosakkan yang telah dibaiki.
- mengemaskini laporan tugas harian.
|