MASA | TUGASAN |
8.00 - 9.00
| Urusan di kaunter pejabat kolej.
- menyemak email.
- check aduan kerosakkan di dalam fan page FB seri serapi.
- mengemas kaunter.
|
9.00 -10.30
| Di blok
- memantau , memeriksa kerosakkan dan kebersihan di blok 1 dan 3 seri serapi. Semasa membuat pemantau di blok 3, blok 3 tidak ada seorang pekerja pembersihan yang berkerja. keadaan kebersihan di blok 3 kurang memuaskan. ruang koridor kurang mememuaskan.selipar dan payung berselerak.
- Tempat letak sampah penuh berselerak dan berbau busuk.
- Memeriksa kerosakkan di blok 1 dan 3. Blok 3 kerosakkan lampu laundry 3B aras 2. Blok 1A lampu koridor rosak aras 2.
|
10.30 - 12.00
| Bermesyuarat dan berbincang bersama dengan PA,PPA dan PKA serapi mengenai SKT tahun 2012.
|
12.00 - 1.00
| Urusan di kaunter pejabat kolej.
- urusan pendaftaran peralatan elektrik.
- menyimpan borang aduan kerosakkan yang telah dibaiki oleh PKA ke dalam fail.
|
2.00 - 3.00
| Urusan di kaunter pejabat kolej.
- Urusan pendaftaran peralatan elektrik.
- PT mengajar cara-cara menutup fail.
|
3.00-3.45
| Urusan di Pejabat Pentadbiran
- mengambil borang lewat datang kerja.
Urusan di Unit stor. - mengambil peralatan pejabat yang ditempah.
Urusan di Pejabat Fasiliti. - menghantar borang aduan kerosakkan elektrik kolej seri serapi dan mulu.
- berjumpa dengan En.Simpson memberitahu masalah tempat letak sampah yang telah penuh.
- Berjumpa dengan juruteknik En.Syamsul berkaitan dengan sinki pecah di bilik basuh blok 2A aras 1 seri serapi.
|
3.45-5.00
| Urusan di kaunter pejabat kolej.
- urusan pendaftaran peralatan elektrik.
- mengemaskini rekod kerosakkan.
|
|
|