MASA | TUGASAN |
8.00-1.00
| Urusan di kaunter pejabat kolej.
- mengemas meja dan kaunter.
- menyemak email.
- menerima aduan kerosakkan yang telah dibaiki dan mengemaskini rekod kerosakkan.
- mengingatkan PKA serapi untuk membaiki kerosakkan yang belum diambil tindakkan.
- mengisi borang analisa sebut harga untuk pembelian terus.
- urusan pendaftaran peralatan elektrik
|
1.30 - 2.00
| Urusan di kaunter
|
2.00 - 3.15
| Di blok 2A
- memeriksa peralatan elektrik di blok 2A aras 1 dan 2. Didapati ramai lagi pelajar yang tidak mendaftar peralatan elektrik.Pelajar yang tidak mendaftar peralatan elektrik diberi amaran dan diberi tempoh untuk mendaftar.Sekiranya nya gagal,pelajar berkenaan akan diambil tindakkan.
|
3.15-4.00
| Urusan di unit perolehan.
- Berjumpa dengan Pn Noratini.Meminta beliau menyemak semula borang permohonan pembelian cadar.
Urusan di pentadbiran.
- Check surat di mail box kolej kediaman.
Urusan di pejabat fasiliti.
- menghantar aduan kerosakkan elektrik
|
4.00 - 4.30
| Urusan di kaunter pejabat kolej.
- mengemaskini rekod kerosakkan yang telah dibaiki.
|
|
|
|
|
|
|