MASA | TUGASAN |
8.30 - 9.00
|
Bertugas di kaunter pejabat kolej. - menyemak email.
- membantu dalam urusan penerimaan borang permohonan kolej.
- membantu PTR memasukkan maklumat permohonan Kemudahan Kolej Kediaman pelajar ke dalam sistem maklumat.
|
9.00 - 10.30
| Memeriksa rekod stor.Menghitung jumlah cadar lama dan sarung bantal lama.Didapati jumlah sarung dan cadar tidak sama dengan jumlah di kad petak.
|
10.30 - 11.00
| Keluar minum
|
11.00 - 11.30
|
Urusan di Unit Pengurusan Stor. - berjumpa dengan Cik Jamayaah penyelenggara stor bertanya tentang rekod stor dan cara-cara melupus barang yang tidak digunakan lagi.Selain itu bertanya bagaimana merekod cadar dan sarung bantal yang disumbang oleh pihak PLKN.
Urusan di pejabat pentadbiran - mengambil surat di peti surat Kolej siswa.
|
11.30 - 1.00
|
Bertugas di kaunter pejabat kolej. - membantu dalam urusan penerimaan borang permohonan kolej.
|
2.15 - 5.30
|
Bertugas di kaunter pejabat kolej. - membantu dalam urusan penerimaan borang permohonan kolej.
- membantu PTR memasukkan maklumat permohonan kolej kediaman pelajar ke dalam sistem maklumat.
- menerima laporan kerosakkan yang telah dibaiki oleh PKA
|
|
|
|
|